Торгова марка DuoLife (ДуоЛайф) створювалася, як один із сучасних напрямків ЗСЖ (концепції здорового харчування і способу життя). ДуоЛайф міцно тримає свої позиції з 2012 року, завдяки копіткій роботі фахівців, консультантів, учених, які проводять щорічно по кілька тисяч годин вивчаючи складний біологічний організм людини, вплив на нього певних видів рослин, механізм регенерації та багато іншого. Інноваційні технології, постійний і висококваліфікований склад співробітників, міцна фінансова база - ось ті непорушні основи, які роблять продукти DuoLife популярними та привабливими в області суплементарної дієти.
Так, препарати DuoLife День і DuoLife Ніч стали справжнім проривом серед wellness продукції. Численні лабораторні експерименти допомогли створити найефективнішу дієту, яка оновлює всі системи та підсилює природні процеси метаболізму.
Концепція польської компанії DuoLife (Дуолайф) - допомогти кожному зрозуміти і прийняти здоровий спосіб життя.
Вихід на міжнародні ринки забезпечив бездоганну якість та ексклюзивність пропозиції. Зараз партнери DuoLife розташовуються в понад 30 країнах і кожен день число прихильників здорового, спортивного харчування зростає.
Цінності компанії DuoLife (Дуолайф):
- Чесність і відкритість до партнерів і клієнтів;
- Надійність, заснована на сумлінному виконанні своїх обов'язків;
- Підтримка всіх членів команди, особливо на першому етапі: тренінги, спільні зустрічі, консультування;
- Взаємодія між людьми в розвитку і постійній інтеграції всередині компанії;
- Персональне зростання для кожного співробітника.