У Obagi проривні інновації починаються з глибокого розуміння біології шкіри. Знання того, як шкіра працює на клітинному рівні, дозволяє систематично використовувати кожну можливість для позитивного впливу та підтримки здорової та оптимальної продуктивності.
Розробка трансформаційних продуктів із неперевершеними результатами вимагає як постійного зосередження на основних білках шкіри, кількість яких зменшується зі старінням, так і уваги до тих білків, які накопичуються та перешкоджають здоровій шкірі виглядати молодою.
Підхід гарантує, що досягнення в догляді за шкірою працюють багатогранно для підтримки здоров’я шкіри. Суворий процес розробки продукту не залишає каменя на камені. Жодна деталь не є надто малою, коли йдеться про формулювання продукту.
Команда Obagi R&D досліджує тисячі інгредієнтів, щоб знайти найефективніші, а потім переглядає кожну форму цих інгредієнтів, щоб визначити найякіснішу, найбільш біодоступну форму.
Вони не зупиняються на досягнутому: команда продовжує працювати над оптимізацією концентрації ключових інгредієнтів, а також рН, щоб бути впевненими, що продукти Obagi можуть виконати нашу обіцянку для результатів, які ви бачите та відчуваєте.
Obagi прагне встановлювати та підтримувати найвищі стандарти тестування продукції на кожному етапі процесу розробки від доклінічної оцінки до споживчих уподобань та досліджень використання.
Трьома принципами стандартів на продукцію є цілісність, безпека та ефективність, і кожен продукт Obagi повинен пройти цю серію випробувань, перш ніж він буде представлений споживачам. Тестування на цілісність підтверджує, що кожна крапля продукту ідентична наступній і відповідає нашим стандартам якості щодо стабільності, тому ви можете бути впевнені, що кожна пляшка працюватиме, як обіцяно.
Стандарти безпеки гарантують, що не тільки кожен інгредієнт перевіряється на безпеку, але й кінцева формула пройшла дерматологічні перевірки на такі речі, як алергенність і подразнення.
Нарешті, дослідження ефективності не мають собі рівних. Obagi розробляє ретельні протоколи з великими групами вибірок, щоб бути впевненими, що ми клінічно демонструємо результати, які можуть очікувати споживачі. Тому що ми віримо, що бачити означає вірити!