Фірма Radius була створена на Карибських островах і лише пізніше засновники переїхали до Нью-Йорка. Джеймс О’Халлоран та Кевін Фоулі звернули увагу на те, що всі щітки для зубів були на той час дуже жорсткими та мали незручну форму. Тоді у них виникла ідея створити новий продукт, який буде одночасно функціональним та ефективним. Приблизно у цей період почалися активні дослідження фахівців у галузі стоматології. Вчені дійшли висновку, що багато людей страждають через недостатній догляд за ротовою порожниною, адже здоровий стан зубів і ясен можна підтримувати протягом практично всього життя.
1982 року творці ТМ Radius розробили першу зубну щітку. Вона характеризувалася наявністю більшої кількості м'яких щетинок, які сприяли більш ефективному очищенню, площа головки також стала більшою, що дозволило знизити тиск на зуби під час чищення. Крім того, новий продукт мав дуже зручну ручку. Була ще одна риса, на яку інші виробники не звертали уваги. Модель була розроблена у 2-х варіантах - для шульги та для правши.
Щетинки зубних щіток, преміум якості виготовлені з рослинних волокон та допомагають зменшити хронічну кровотечу ясен та зменшення ерозії зубної емалі. Зубні пасти з екстрактами лікарських рослин та шовкові зубні нитки посилюють ефект від чищення особливо чутливих зубів та ясен, зменшують зубний наліт та ризик карієсу. Компанія дбає про навколишнє середовище та використовує для виробництва своєї продукції 70% переробленого матеріалу, тим самим зменшуючи викид CO2 в атмосферу.
Автори Радіус були незадоволені тим, що виробничим процесом займається стороння фірма. 1988-го вони купили фабрику в Кутцтауні, перебудували її, перетворивши на сучасне високотехнологічне підприємство. Джеймс О'Халлоран та Кевін Фоулі прагнули всіляко модернізувати виробничий процес. Завдяки нововведенням та використанню сучасних машин, компанії вдалося суттєво знизити рівень споживання електроенергії та води у процесі виробництва.
Переїзд в Кутцтаун призвів до створення ряду нових товарів і розширення асортименту, а також дозволив Radius вийти на світовий ринок. Наразі продукція торгової марки доступна у Києві та інших містах України, а також на сайті Фітомаркет.