Компанія AXXZIA заснована в грудні 2011 року в Токіо та від початку була націлена на продаж ексклюзивної продукції для косметологічних салонів та професійних косметологів.
В травні 2013 року компанія отримала ліцензію на виробництво та продаж косметики, і вже у вересні запустила повну лінійку салонних засобів для догляду за шкірою Ciel de L’aube.
В травні 2016 року у роздрібний продаж надійшли два перші засоби догляду за шкірою з нового бренду «AXXZIA Beauty Eyes». Відтоді компанія почала стрімко зростати, набираючи обертів у роздрібній торгівлі косметикою по всьому світу.
Назва компанії складається з двох елементів: XX – це жіноча хромосома, та ASIA (=AZIA), що означає бажання показати світу азійську красу з Японії.
В назві компанії закладена і її філософія ще з моменту заснування – робити жінок красивими.
Принципи роботи компанії:
- бути компанією, що заслуговує на довіру та створює глобальні цінності.
- бути командою професіоналів, як очікують від вас акціонери, партнери та споживачі.
- бути гнучкими та постійно пропонувати інноваційні косметичні продукти, щоб кожен почувався красивим та щасливим.
На сьогодні AXXZIA. Inc. займає провідне місце на ринках Південно-Східної Азії та має у складі три дочірні компанії:
Huit Laboratories, Inc., що виробляє косметику на власному заводі.
Xiaozi Cosmetic (Shanghai) Inc., її дочірня компанія в Шанхаї, розвиває продажі групи компаній в Китаї;
Центр досліджень і розробок AXXZIA в Японії вивчає широкий спектр косметологічних активних компонентів, розробляє і патентує авторські космецевтичні формули, забезпечуючи тим самим випуск інноваційних продуктів.
Компанія є власником наступних брендів:
- для роздрібних продажів (Home Care) - AXXZIA, Agtheory, LisBeau і Venus Recipe;
- для професіоналів (Salon Care) - The B, Aither, Le Ciel de L'aube.
Серія засобів з догляду за шкірою AXXZIA розроблялася з амбітною метою – «доставити красу з Азії від Японії до всього світу». Спеціалісти компанії постійно вдосконалюють формули своїх продуктів, намагаючись знайти нові косметичні речовини та збалансовано поєднати їх в новітніх розробках. Всі засоби з догляду за тілом та обличчям, за словами спеціалістів бренду, це лише початок шляху до більш витонченої жіночої краси.